2019. ápr 01.

Szerva itt, csere ott!

írta: Versember
Szerva itt, csere ott!

AWS, Useme, Down for whatever a győri Rómerben

55470315_10157360731286414_6021744109784399872_n.jpgAmikor az ember, mondjuk én koncertre megyek vagy 1. ismerem a zenekart vagy 2. nem ismerem a zenekart. Eddig pofon egyszerű a dolog, mint ráfogni bármit Sorosra, amihez egyértelműen semmi köze. pl. A mosógépbe betett páros zoknik egyik fele sosincs meg, mire kiteregetnénk őket... tudjuk miért. Pontosan így mentem én is a Rómerházba AWS és Useme-ra. Kifejtem. Mindegyikükről írtam már, de míg AWS-en dobáltam sört a közönségbe, addig Useme koncerten nem jártam és gonoszság ilyet mondani, de nem az AWS-t vártam jobban a két zenekar közül!

Az ok nagyon egyszerű, a Useme számomra érettebb, izgalmasabb, technikásabb dalokat játszik (vagy simán öregszem, ami minden egyes nappal csak igazabb lesz), míg az AWS most van nagyon felívelő hangulatban és inkább a zúzós, slágeres dalokra gyúrnak. Így illetve a száraz márciusnak elnevezett alkoholmentes hónapom utolsó napjaival vártam az estét. Nem kicsit izgultam, hogy miként fogja így egy fergeteges tetőpont elérni a belsőmet.

Ez ilyen új, pultsimogató!

A szervezők azt gondolták, ha a Useme-t előre teszik, az AWS-t pedig utánuk, akkor az ismertséget nézve utolsóként sorban álló Down for whatever -t mindenki jól meghallgatja. De aljas emberi tulajdonságok miatt, nem így történt. Az ötlet csúfos vereséget szenvedett. Ám a két zenekarról, érdekes dolgot állapítottam meg magamban. A Useme  csalódást keltett, az AWS pedig egy nagy meglepetést okozott. Ja és utólag is bocs az Down for whatever zenekarnak, hogy leléptem, mert elfogyott a lendület belőlem. 

Lehet meg kellett volna várni... 

Valahogy úgy, mint a Useme-ből. Pedig én aztán bírom őket, sőt miattuk mentem, de hát ez az este...hát srácok, elég gyenge volt. Fáradtnak tűnt mindenki, hónaljból izzadt az egész, Bálint hangja kereste önmagát, a hangosítás is gyér volt. Nem akarom megfejteni mi volt az ok, mert igazából én, mint hallgató csak az eredményre vagyok kíváncsi, az pedig nem jutott túl még egy IKEA-s Försiktig gyerekzsámolyon se. Remélem ez csak egy rossz este volt részükről. Ettől függetlenül hallgatni még mindig szeretem a lemezeiket! (Világvevő, Szélesvásznú ég)

Van a lakatos, meg a lakatlan!

Az AWS pedig olyan nyomott a hangulaton, hogy szó szerint levágta a biztosítékot. Ersch rettentő lazán, profin megénekeltetett minket, igazi jó arc volt még a sokszor igen paraszt győri közönséggel is. Én is győri vagyok, mielőtt kapnám az ívet és egyben jelezném is, hogy a "mi a fasz van" skandálás maximum egy Nicki Minaj órás késéses koncerten szabad megengedni. Itt nem! Persze nem primadonnákból faragták őket, ezért egy teljes egészében profi koncertet toltak le. Sokkal jobban szólt, mint bármelyik eddigi felvételen hallottam vagy láttam őket. A Parkos koncertet is simán vitte és majdnem azt kell mondanom, hogy újra olyan igazi, véres rajongó lettem. Szerintem már csak egy lemezre vannak attól, hogy igazán berobbanjanak. Szurkolok nekik!

56279969_660959704339125_8812881087295389696_n.jpg

Mindig lövök egy ilyen szar képet csak, hogy bizonyítsam ott voltam!

Szólj hozzá

zene rock metál koncert győr rómer rómer ház aws down for whatever koncertez useme koncertez!