2016. nov 05.

5. MindEZ egyben! - Fővárosi

írta: Versember
5. MindEZ egyben! - Fővárosi

about_1.jpgKözel 2 évvel ezelőtt, a Budapestre költözésem előtti napokban a fővárosról szóló vagy azt bemutató, érintő dalokat posztoltam a facebook-omra, oly sok ismerősöm nagy-nagy örömére. Úgy gondoltam, hogy ez is megér egy bejegyzést, ha már Pest megér egy estet! A rossz összekötés után pedig következzenek az általam fellelt, illetve emlékemben megőrzött dalok!

Kezdjük is rögtön az előzetesben szerepelt dallal. Ki tudja hányan, hányféleképpen elénekelték már, de ennél nagyobb klasszikust a fővárosunkról, aligha fognak írni a közeljövőben. Én a Csinibaba-féle verziót szeretem.

Az Emil Rulez Hello Tourist-ja is kezd klasszikussá válni, bár nem mindenkinek pozitív előjellel. Ezt a dalt általában vagy szeretik, vagy nem. Ennek ellenére azt hiszem itt a helye.

Pár éve mindenhol George Ezra dala szólt. A srác, aki úgy írt dalt Budapestről, hogy előtte sosem járt ott. A majdnem világhírű dal nem tudom meddig repítette az előadóművészt, mert azóta sem hallgatom a számait, de már kihagyhatatlan erről a listáról.

ByeAlex dala is felfért a rövid listámra, bár érzésem szerint ez a leggyengébb láncszem. Az X-Faktor zsűrijének dala egy langyos esti fuvallat. De hát mit tegyek, ha egyszer Budapestet emlegeti.

Az AWS új albumáról nemrég írtam és akkor is megemlítettem, hogy mennyire szeretem ezt a dalt. Ráadásul a videó is jól sikerült. Aki még nem tette, az most pótolja!

Szólj hozzá

budapest zene emil rulez aws byealex george ezra koncertez mindez egyben