2020. már 25.

Maradj otthon, programozz!

írta: Versember
Maradj otthon, programozz!

Weboldal készítés, zene hallgatás közben!

maxresdefault_2.jpgA jelenlegi helyzet nem könnyű senki számára. Vannak a kényszer home office-ba küldöttek, akiknek jóval kevesebb most a tennivalójuk, mint a normál munkás hétköznapokkal teli időkben. Az ilyen emberkéknek most sokkal több idejük van és bár az internet tele van challenge-ekkel és praktikákkal, hogyan töltsük ki a felesleges időnket, azért nem árt olyan dologba kezdeni, ami nem csak a szellemi tudatunkat tartja mozgásban, de később akár komolyabban is foglalkozhatunk vele. Na de mi ez és hogya jön ide? Alább megtudhatjátok.

Sok-sok jó zene, kezdéshez!

Amellett, hogy jó zenéket és persze förtelmesen rosszakat is talál az ember unalmas órái alatt, az igazán érdekes és kreatív feladatokkal érdemes körülvenni magunkat. Most, hogy az online világ nagyobb figyelmet kapott, mint eddig a történelemben bármikor, mi mással lehetne tökéletesen elütni az időt, mint programozással. Sokféle hirdetést látok nap, mint nap, de nagyon nehéz eldönteni, hogy a tanfolyam végén mit kapok én, mint vevő! Hosszas töprengések után a CodeBerry-re jutott a választásom. Ahogy azt gondolom mindenki, úgy én is, tartottam tőle, de a CodeBerry vélemények meggyőztek arról, hogy őket válasszam.

A klasszikus, elvont lassú programozóknak!

Azóta természetsen mióta elkezdtem már tudom, hogy jól döntöttem, mert nagyon lassan, de nagyon alaposan indított el a programozás, weboldal készítés mezsgyéjén. Ez azért volt jó, mert nem találtam magam egyből annál a résznél, mint, ahogy a főzős műsorokban szoktam látni: "...és akkor beletesszük a fürj tojást és agaragart!" Nincs fürj tojásom és különben is mi az az agaragar??? Na, ha valaki belekezd, akkor nem fogja magát így érezni. Sőt! Nagyon jól megtalálták a feladatokban azt az egyensúlyt, amikor már megtanultál valamit és azt majd használnod kell.

Kezdőknek és ízléses programozóknak!

Tényleg csak ajánlani tudom, már csak azért is, mert árban is a legjobbak között van, de így, hogy már használom egy ideje, azt kell mondanom, több is, mint amit vártam tőle elsőre.

A FB oldaluk, akit érdekelne: CodeBerry Programozóiskola - programozás tanfolyam online

Szólj hozzá

zene programozás programming musc koncertez codeberry codebery vélemény codeberry tapasztalat CodeBerry Programozóiskola - programozás tanfolyam online