2018. máj 29.

Tökéletes hármas a Budapest Park-ban!

írta: Versember
Tökéletes hármas a Budapest Park-ban!

KIES, AWS, Apey

logok.jpgMost egy kicsit minden az AWS-ről és az Apey-ról szól és ezt még egy, elég véleményes új Tankcsapda szám sem tudja elhomályosítani. Ezért is adtam be a derekam magamnak és mentünk el sokad magammal a Budapest Park-ba a KIES-sel rendezett koncertjükre. Legnagyobb bánatomra a KIES-ről teljesen lemaradtam (légy átkozott M1-es és BKK jegyautomata!), így róluk most viszonylag kevés szó fog esni, de biztos jók voltak!

Az AWS koncert közepére sikeredett bekeveredni a Park-ba, ahol rögtön megállapítottam, hogy szomjas vagyok. Egy jó hideg sörrel a kezemben mentünk a tömegbe és vegyültünk el a rajongók táborába. A nagyjából félház kifejezetten AWS szimpatizánsokból állt, egyáltalán nem az őket körülvevő hype vonatot meglovagolókból. Ezt már csak abból is meg lehetett állapítani, hogy nem csak a Viszlát nyár! című - mondjuk ki - örökslágert énekelték.

Még nem unom!

Amin meglepődtem, az Örs politikai, vallási vagy nem tudom egészen pontosan milyen felszólalása volt. Kicsit aggódtam, hogy Táncsicsot kiszabadítjuk a börtönből és elszavaljuk a Nemzeti dalt. Biztosan kardot ragadok, ha a 30 éves énem, meg a rossz májam nem mondatja velem, hogy a nagy monológokra már csak legyinteni kell. Mindegy, egyébként ez nem csorbított az estén, marha jól szóltak és a koncert végére egy lánykérés is beszambázott, volt tényleg minden, mint a búcsúban.

33774378_1880500388640190_1436272561687101440_n.jpg

Ez az AWS koncerten készült és nem a Quimby-n!

A lánykérésről, lufikról és galambokról nem készítettem fényképet, de a könnyekről sem és az elcsukló "igen" és "köszönöm"-ről sem.

33837579_1880500228640206_2010400403719454720_n.jpg

Sokszor úszott vörösben a színpad!

Aztán némi pihenő (=sör/pálinka) után az Apey következett, akik meg elképesztő intenzitással játszották el dalaikat. Néha csak néztem és azt figyeltem mennyire tökéletes. Ha nem tudnám, hogy a büszke magyar föld  köpte ki őket a színpadra, azt mondanám valami ámerikaidefbend. Nagyon készen van a zenekar, gyakorlatilag nincs hova tovább! Persze biztos van és az is biztos, hogy még lesz HEX szintű album, de addig is örüljünk neki, hogy ilyen zenekaraink vannak!

33902782_1881551151868447_2638346011331788800_n.jpg

Teljesen művészi!

Bocs KIES, hogy lemaradtam rólatok, vigaszul ide teszek egy dalt tőletek, nektek!

Csak, mert a szülinapomon tették fel a Youtube-ra!

Szólj hozzá

budapest rock koncert beszámoló élmény aws kies budapest park koncertez apeyandthepea koncertez!