2018. ápr 04.

Talált, süllyedt, Trivium!

írta: Versember
Talált, süllyedt, Trivium!

Az lehet, hogy valami ennyire jó?

735355.jpegAz első Trivium koncertemből egy dolog maradt csak el: a pogó. Szerintem várta is tőlem a zenekar és mintha láttam is volna Matt szemében a csalódottságot. Na jó nem láttam, mert olyan messze voltam, hogy kis túlzással a Pa-dö-dő is tolhatta volna a metált, akkor sem tűnt volna fel. Bár Matt fülei sokathallóak sokatmondóak, így egészen biztos, hogy ha nem is láttam mindent, de tisztán hallottam, hogy a tavalyi KoncertEZ! győztes lemez alkotói odatették, amit hoztak. Rövid beszámoló, mit adtak nekünk a rómaiak floridaiak!

A Dürerből indult, majd az Akváriumban kötött ki a Trivium budapesti turné állomása. Hangulatilag lehet, hogy a Dürer vitte volna el a címet, de a befogadóképesség miatt érthetetlen miért tervezték eredetileg oda az arcletépést. Mintha egy rockfesztivált Téten akarnának megszervezni, bízva abban, hogy majd az lesz a következő Woodstock.

Indításnak megtette most is!

Ahogy számítani lehetett előre, olyan szoldáutos lett a koncert, hogy a PappLaciban is egymás haját tapostuk volna. Mivel a Sin and the Sentence (2017) lemez az egyik legpörgősebbre sikerült, amit az utóbbi időben hallottam, ezért nem volt kérdés, hogy ott kell lenni és le kell tesztelni, hogy a 17 éves szülinapi bulimra meghívjam-e őket vagy maradjon a 3+2 főzenekarnak. Az viszont kérdés lett, hogyan jutunk az első sorba, mert úgy elsöröztük az időt, hogy pont kezdésre értünk be és nagyjából a tömeg közepéig sikerült elvánszorogni, mindenféle atrocitás nélkül. (Minden előzenekarról lemaradtunk, ezért bocs.)

29939396_1825388347484728_1819373840_n.jpg

Jól sikerült kép tudom!

Tehát beértünk a kezdésre és igen, megszólaltak a hangszerek és igen, tényleg nagy a fülük és igen, tényleg marha jól szól élőben is. Nem tudom miért lepődök meg mindig ezen, de a hangosításért jár a sör (be is dobtuk az 5. és a 6. sor közepére párat), tökéletesen hallatszott minden és nem volt egy fals hang sem. Mondjuk egy apócskát, mintha halk lett volna vagy öregszem vagy sok volt a sör bennem és az tompította az érzékszerveim. De ez sem von le semmit abból az élményből, amit adtak. Nem volt lassúzás, szinte kivétel nélkül friss, ropogós dalokat játszottak. Még a leguggolós rész is volt, amiből megint az derült ki, hogy a térdeim megkoptak, de azért fel tudtam ugrani, csak másodszorra!

29939812_1825388200818076_1086229006_n.jpg

Ezt se fotostoppoltam meg!

Úgy láttam, amennyit a tömeg persze engedett, hogy azért vesemasszírozást folytattak az első sorok közelében és ez most kicsit hiányzott, mert ha valamire lehet igazán akrobatikus mozdulatokkal metálcsángót járni, az biztosan a Trivium és biztosan ez az album! De, ahogy elnéztem őket, fognak még felénk járni, majd egy új lemezzel, ami legalább ilyen jó lesz! Köszik!

Szólj hozzá

budapest beszámoló metal akvárium turné dürer trivium koncertez koncertez! The Sin and the Sentence