2017. jan 31.

EZt neked, EZt nekem!

írta: Versember
EZt neked, EZt nekem!

1987. őszén lettem megszülve azzal a céllal, hogy valamit alkossak, amíg a világon vagyok. Az értékteremtésből a verseim és a blogjaim mutatnak valamiféle pozitív visszacsatolást. A vers írás és a zenei blog írás is egy erőteljes hobbi, amiben jól érzem magam. Sosincs igazam, csak leírom amit gondolok vagy érzek.

Amikor elhatároztam először, hogy zenei blogot írok, akkor arra gondoltam a zeneiskolában eltöltött 11 év és a zene, azon belül pedig szorosan kiemelve a dobolás szeretete, valamint egy-két zenekarban eltöltött pár év koncertezés feljogosít arra, hogy véleményt (kritikát) írjak zenéről és előadóikról. Aztán rájöttem, hogy lehet számomra bármennyire is felfoghatatlan egy dal vagy zenekar, mindig lesz egy "valaki", aki rajongani fog értük és engem gyűlölni fog, ha rosszat merek írni róla. Ilyen ez a popszakma!

header2.png 

Az eredeti oldalam neve a Hadd szóljon! névre hallgatott! Célom az volt, hogy minden zenei műfaj aktuális lemezeiből szemezgessek, ne csak az általam oly nagy becsben tartott prog-rock, prog-metál vonalon fussanak a sorok. E mellé vettem fel a borítóságok posztokat, ahol érdekesnek tartott lemezborítókat gyűjtöttem össze. Ezek mellett azonban egy sokkal nemesebb célt is kitűztem! Sok feltörekvő és meglévő zenekart kerestem meg, hogy küldjék el a lemezüket, hogy írjak róluk, kíméletlenül! Senki nem mondott nemet, akiket megkerestem! Ugyanezt szeretném újra elkezdeni, ezért ha erre tévedsz a cicás oldalakról, te kedves idegen és ismersz valakit, akkor ne tétlenkedj keress meg! Küldd el a CD-d, bakelited, MP3-at, dobj egy linket vagy csak pár sort és megbeszéljük!

A KoncertEZ! -t már a kezdettől fogva úgy alakítottam ki, hogy szétszedem több egységre és megpróbálom az idelátogató zenei érdeklődését beindítani! A korábban meglévő célok maradtak, csak kiegészültek! Koncertbeszámolót és videógyűjteményt, valamint egy keményebb hangvételű cikksorozatot is indítottam. Meg persze a legnagyobb fájdalmaim, a kedvenc visszavonuló együtteseimről is írok folyamatosan.

Minden vélemény érdekel, ahol felületet találsz oda írj bátran! (koncertez@gmail.com

Szólj hozzá

blog zene kritika zenekar banda írj feltörekvő koncertez új együttes